Kontakt:

+48 795 120 022

Wypełnij formularz i zdabaj o swoje auto.

Cenię sobie rozmowę w miłej atmosferze, dlatego chętnie poznam Twoje imię i numer telefonu, abyśmy mogli omówić zakres prac przy Twoim aucie.

Co się stanie po wypełnieniu formularza?

Wypełnij formularz

w ciągu 24h skontaktuję się z Tobą

Zadzwonię do Ciebie

w czasie krótkiej rozmowy, powiesz mi jakie masz auto, zapytam o bolączki, doprecyzujemy to, czego będę potrzebować do wyceny lub umówimy się na bezpłatną wycenę auta.

Zobaczymy się w HoD

po rozmowie telefonicznej, spotkamy się w Sosnowiec, ul. Mikołajczyka 31. Przejrzę auto, pokażę co można zrobić, poprawić, ulepszyć i ustalimy dalszy plan działania.

Najczęściej zadawane pytania

Jak szybko odezwę się po wysłaniu formularza?

Po wypełnieniu i wysłaniu formularza kontaktowego, dołożę wszelkich starań, aby odpowiedzieć na Twoje pytania jak najszybciej – zwykle w ciągu 24 godzin.

Konrad. Właściciel, osoba techniczna i w 100% odpowiedzialna za przebieg każdej wykonywanej usługi. Będzie to dobra okazja, żeby omówić wstępny zakres prac oraz odpowiedzieć na pytania, które mogą po drodze się pojawić.

Chcę poznać jakim autem jeździsz- marka, model, rocznik, rodzaj nadwozia, kolor. Z jakimi problemami mierzysz się podczas użytkowania auta, jakie zmiany chciałbyś wprowadzić lub jakie elementy udoskonalić.

Pomimo najszczerszych chęci, rozmowa telefoniczna nigdy nie zastąpi wizyty na żywo. To wtedy mam możliwość dostrzec wszelkie mankamenty auta oraz ocenić obiektywnie jego stan. Dlatego nigdy nie jestem w stanie podać ostatecznej ceny i zakresu prac bez zobaczenia auta na żywo.

Na ten moment nie ma takiej możliwości, natomiast na życzenie dla każdego klienta, oferuję bezpłatne odwiezienie moim prywatnym autem pod wskazany adres- dom/ praca itd. Druga opcja to usługa Door to Door. Autko odbieram spod wskazanego przez klienta adresu, a po zakończonej usłudze, odwożę auto również we wskazane miejsce.

Termin usługi można zarezerwować w trzy sposoby: telefonicznie, w trakcie wizyty w HoD lub poprzez wiadomość na Facebooku/ Instagramie. W przypadku rezerwacji terminu pobieram zadatek, w postaci 20% kwoty umówionej usługi.

Gotówka, karta płatnicza, BLIK, przelew.

Wystawiam pisemną gwarancję na usługi realizowane w HoD. Chcę, aby klient miał pewność, że może się do mnie zwrócić w razie jakichkolwiek wątpliwości.